Gondoljuk át

Vida Zoltán a közéletről

Fodorcsikok kíméljenek

2016. szeptember 27. 19:41 - marchista

Népszavazás 2016 – nehogy má' egy MLP-s kérje számon rajtunk a választók paszivítását

A bejegyzés előtörténete: Még az ominózus népszavazás előtt írtam. Sokáig nem publikáltam, mert gondolkodtam, élesítsem-e a blogot, ezért most utólag  egy kicsit korrigáltam a szöveget. Kivettem a személyes utalásokat, és "A" betűvel helyettesítettem. Fogjuk rá, hogy ez az Aktivista szó első betűje. 

Nagyon kiakadtam egy durva célzáson, amit a pécsi liberálisok egyik jeles tagja zúdított ránk egy facebook csoportban. A képet nem is akarom idetenni, mindenki el tudja képzelni milyen szörnyű eseményeket rögzít a kamera egy polgárháborúban. Ezért is érzem aljas húzásnak összemosni Aleppót a napi magyar politikával, és ennek a tömeggyilkosságnak az illusztrációjával alátámasztani a szánalmas IGEN választ a népszavazáson. Neki szánom ezeket a sorokat. 

Szerintem, és ezt kedves A neked is tudnod kellene, semmilyen ok-okozati összefüggés nincs a szavazás és Aleppó között. Ellenkezőleg, minél többet hisztizünk, (hogy megint csúnyán viselkedik OV, meg már megint migráncsolt), annál tovább kell tehetetlenül szemlélnünk az ilyen képeket. Mert miközben mi ide-oda rohangálunk, rástartolunk minden gumicsontra, szétforgácsolva forrásainkat és a figyelmünket ahelyett, hogy csak az önkényuralom megszüntetésén dolgoznánk, a diktatúra, köszöni szépen, jól van.

 

Persze, a Libérális párt főnökeinek, akinek ledobnak pár koloncot, pár képviselői megbízatást, tévészereplést, meg egyebeket, (hirtelen lesz kampányra pénzük) ez így is pont jó lesz! Nem értem, kedves A. te ezt miért nem akarod tudomásul venni. Már sokszor mondtam neked, hogy nem lehet egyszerre mindennel foglalkozni. Aki ezt teszi, az is OV-t szolgálja. Vagy az a célod, hogy senki már ki se merje nyitni a Fb-t ??? Mert szerintem pont ez lesz a hatás, és az eredmény szempontjából édesmindegy, hogy tudatosan, vagy ingyé' csinálsz ilyen baromságokat. Úgy érzem, OV-nak, Fodornak te egy ajándék vagy, ha nem lennél ki kellene találni.

partlogok_pipa-mlp.jpg

 

Kedves A! Te döntöd el, hogy mit csinálsz, hogyan csinálod, de mérlegelhetnéd, van egy másik oldal is, a befogadói oldal, akinek nem biztos, hogy jól esik, hogy nap, mint nap földbe döngölik azért, amit nem ők követnek el, nem az ő nevükben követnek el, és még csak nem is az ő érdekükben követtek el. De ehhez nagyon ért az MLP, hibáztatni az ország minden lakóját, ahelyett, hogy magukkal kezdenék.

A főnök, a Fodor egy évtizede félre kellett volna álljon, mert kimagaslóan teljesített a viktatúra létrehozásában, (ha GyF-t még nem is előzte meg, de versenyben volt és van ma is). És eközben mindenki más tétlen, mindenki más hibás, ő az egyetlen okos, azzal az önimádattól elcsukló hangjával, minden második mondata végére beájul attól, hogy már megint milyen okosat mondott. Szerintem, FG igenis sokkal több embert ijeszt el az aktív politizálástól, a szavazásoktól, mint amennyi kellett volna ahhoz, hogy ne legyen meg a kétharmad. Szóval kikérem magamnak, (remélem, csatlakoznak páran, akik eddig eljutottak az olvasásban), hogy ennek a pártnak a képviselője engem, vagy bárki mást a környezetemben azzal vegzáljon, hogy a mi bojkottunknak köze lehet az aleppói eseményekhez.

U.I.: Az már nem is vita tárgya, hogy az IGEN válasz milyen őrült baromság, az erre biztatók, jobb esetben nincsenek köszönőviszonyban a matematikával, rosszabb esetben szimpla "felébresztett" alvó ügynökök. De az is csak olcsóbb fajtából...

És még valami. Nagyon szeretném, hogy hagyjon fel az MLP a liberálisok a prominens szabadelvűek szimbólumainak lenyúlásával! Tökmindegy kinek a fotója/grafikája van FG mögött, attól még Fodor hiteltelen marad. Amúgy sem éppen liberális hozzáállás, hogy a fideszes „nyúljuk le a kokárdát, himnuszt etc.” technikát használni. Mert így kopnak meg ezek a szimbólumok, a hiteltelen Fodor csak lejáratni tudja őket, mint mindent, amihez eddig hozzányúlt.  Ezt jó lesz abbahagyni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoljukat.blog.hu/api/trackback/id/tr228921664
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása